whatsapp +6019 418 4941 sales@gulagulakurusgmail.com

Berat Makin Naik Selepas Bersalin ?

TAHUKAH anda ramai wanita selepas bersalin susah sangat nak turun berat badan kerana lemak jadi tepu dan selera semakin meningkat !

Ramai tak sedar yang mana bila dibiarkan saja berat semakin naik selepas bersalin boleh menyebabkan banyak penyakit menghampiri seperti kencing manis, darah tinggi dan paling ditakuti adalah sakit jantung dan juga stroke.

Selain itu, ramai wanita selepas bersalin semakin mudah emosional dan stress akibat rasa rendah diri dengan bentuk badan yang semakin lebar.

Bertambah stress apabila suami yang dicintai sering kali jadikan isu berat badan yang semakin gemuk itu sebagai bahan gurauan walaupun kita sendiri tahu yang mereka tidak terlalu serius dengan apa yang dikatakan.

 

 

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Gula Gula Kurus – Kurus Dengan Cepat Dan Selamat Semudah Kemam Sahaja

7 Sebab Mesti Cuba Gula Gula Kurus 

(1) SENANG CARA MAKAN. cara makan sama macam gula gula. Buka dan masukkan sebiji tablet dalam mulut kemudian hisap sampai habis. Mesti ambik sebelum makan.Tak perlu air pun boleh terus ambik.

(2) RASA SEDAP .kalau hisap ni, rasa tak best mesti tak syok jugak kan. Rasa dia masam masam manis gitu. enjoy ja bila hisap.Macam hisap asam pun ada.,

(3) SENANG NAK BAWAK.Botol yang kecik dan muat dalam handbeg,tak kembung dan berat pun handbeg tu.

(4) TAK MAKAN BANYAK . selalu susah nak kontrol bila depan makanan sedap sedap kan. So fungsi produk kurus  ni lebih kepada kontrol selera makan. Takda buat cirit ke sakit perut ke tak.

(5) CEPAT BERKESAN . Orang suka tanya betul ke berkesan? kalau tanya kami promoter ni mesti la kata ok kan. Lepas tu nanti akak kata “eleh boleh percaya ke?” sebab tu kita bagi anda baca dulu testimoni yang sama masalah macam anda  baru  lebih yakin kan.

(6) SELAMAT . Ramai tanya kami, betul ke selamat ni? Untuk pengetahuan anda, gula gula kurus dijamin produk kurus selamat kerana kami dah pun buat Lab Test. Gula gula kurus ni dijamin selamat juga kerana kilang yang menghasilkan produk kurus ni ada sijil GMP.

(7) DIPERCAYAI RAMAI .Ramai pelanggan kami yang dah amalkan gula gula kurus ni cadangkan kepada kawan kawan serta keluarga mereka untuk gunakannya bersama gel cool rose.

 

Lihat Sendiri Apa Kata Mereka Yang Dah Gunakan Gula Gula Kurus

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Nak Beli Sekarang ?

Dapatkan Harga Promosi
Cara Makan Gula Gula Kurus

Berat kurang 80kg, makan 1 biji pagi dan 1 biji petang 

Berat Lebih  80kg ,makan 2 biji pagi dan 2 biji petang

Ambil 30 minit sebelum makan .

Sekiranya ada gastrik, boleh ambil selepas makan sedikit .

Berapa Biji Dalam 1 Botol
Ada 30 biji dalam 1 botol , dan tahan 14 hari .
Ada Pantang Larang ?

Sebenarnya tanpa perlu pantang pun boleh, Cumanya kami galakkan untuk penurunan berat yang cepat dan banyak,

  • Elakkan Minuman Bercaffein Seperti Kopi dan Nescafe
  • Elakkan Makanan Ringan seperti keropok
  • Elakkan Makanan Segera seperti burger,sosej, nugget,kentang
  • Kurangkan Minuman Manis dan Banyakkan Air Putih
Masih Dalam Pantang Bersalin?
Jika anda masih dalam berpantang , tidak boleh ambil lagi gula gula kurus ini.